fredag 7. mai 2010

Sol og varme i karibien

Vi fikk en hyggelig overraskelse idag, vi ligger foran skjemaet og vi har et høyt nivå på kunnskap og øvelser. så Vi forlot Cooper og tok et morrodykk på ginger steps. Mike mente vi trengte en pause og en påminnelse om hvorfor vi gjør dette. 
Må innrømme at jeg tenkte tilbake til encyclopedian og kapittelet om fysiologi og ører når jeg utlignet, fraksjon og turbiditet, lunger og dekompresjon. men når jeg svømte alene side om side med en utrolig svær ( ja jeg mener enorm)  skilpadde for hvertfall 10 minutter, da glemte jeg at kameraet mitt hadde gått tomt for batteri og at jeg hadde vært kald hele dagen på grunn av et sinnsykt regnvær.
Det er også fredag og Quiz-night på Tamarind. Fast rutine hver uke. Og vinnerene får en brunsj for 4 personer. Tamarind er en restaurant ganske høyt oppe og langt inn på øya. man må ha bil eller ihvertfall venner med bil for å komme opp dit.
Det er deilig med litt avveksling men har 3 presentasjoner jeg skal ha klare til imorgen. 2 sjø øvelser og en bassengøvelse. Med briefing, utøvelse og debriefing. 

Vi bytter på å være elever og instruktører for hverandre. Vi gir hverandre utfordringer som oppstår på kurs, enkelte problemer får vi tildelt, men noen klarer vi å lage på egenhånd helt uten hjelp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar