onsdag 5. mai 2010

slitt litt med nett her... som vanlig, så det kommer noen innlegg på rappen
Gjett hvem jeg hadde en utrolig hyggelig lunsj med idag; Mauricio Handler, han er vel en av verdens beste undervannsfotografer, jeg kan nesten garantere at du har sett et eller flere av bildene hans, han jobber blant annet ganske tett med National Geographic. Han har for øyeblikket en workshop på cooper island, (der vi har all vår sjøtrening)
Jeg møtte Mauricio igår da han nettopp hadde landet på Tortola, og Mike introduserte oss. dæven jeg savner et ordentlig kamera nå.. Spesielt når jeg hører planene deres om å ha med en egen 110 volt generator på RMS Rhone for å få litt ordentlig baklys...
men jeg har enda ikke hatt tid til å fotografere noe særlig uansett.. sjekk ut siden til mauricio med fantastiske bilder. http://handlerphoto.com/
Mauricio har forresten lyst til å komme til Norge for litt isdykking og en workshop... hvem vet...
Kom hjem fra kurs idag. og ble møtt av et stort hull i veggen mellom dusjen og toalettet, det drypper fremdeles, men nå blir det ihvertfall ledet over i badekaret med et ark aliminiumsfolie.
Det har tatt 12 dager før noe ble gjort, vi har hatt en relativt stor lekkasje på badet under badekaret. Det har vært en del av vår daglige rutine å skifte håndklærne på badegulvet om morgenen og når vi kommer hjem fra jobb/kurs. men det er sånn “the tolan way is”..
Vi har hatt en “rørlegger” innom, men han greide å gjøre problemet verre, og når endelig lekasjen var fikset, begynte toalettet å lage skumle lyder. og nå har vi i tillegg en utvendig dusj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar