fredag 19. mars 2010

Hasta luego Tulum and "Beam" me back home..



Siste dagen - avskjeds BBQ om litt - det meste er pakket - drar 0530 i morgen.
Måneden har gått så fort og jeg rakk ikke alt skulle gjøre denne gangen heller. Men tror jeg har fått sånn ca 23 dykkedager i masse flotte grotter. Jeg møtt masse trivlige folk, overlevd å bo midt i en Mayafestival i to stive uker uten å klikke, turt å snakke bittelitt spansk og spist på lokale taqueriar uten å bli syk. Ikke minst har jeg fått en ny hobby - video og foto. Kamera, undervannshuset og jeg er blitt bestevenner og dette forholdet skal få utvikles mer. Det er jo bare dritgøy:):). Så nå er det hjem og redigere en liten snutt fra turen. Jeg skal ikke sette venner og kjente på prøve med lange uredigerete videoopptak - lover!!

Bilen har gått nesten hele tiden - den kokte og hostet rustvann fra radiatoren en gang, men jeg satte en bensinstasjon på hodet og de ordna opp. Den må nok fikses litt mer på og om regnestykket noen gang går i + i forhold til leiebil er jeg fortsatt usikker på. Nå forlater jeg den i Bils varetekt og håper den går når jeg er tilbake i november.

Jeg har en nokså ugrei reiserute hjem - det blir svææært spennende å se om jeg og bagasjen klarer denne. Men hvis Mayagudene, Continental og Homeland security er på min sisde - kan det gå.

Kommer en avslutning på denne bloggen når jeg er tilbake i hjemlandet. Hasta luego

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar