mandag 12. april 2010

Ferien kan nytes flere ganger

"Ferien kan nytes underveis, når man forteller om den, når man redigerer og ser på video og under planleggingen av neste tur" - (veldig nytt jungelord)

Etter tre uker hjemme kom også våren - jippi. Har hatt litt tid til å redigere video, fått pratet med mange om turen og begynt å planlegge november turen for fullt. Det blir en kjempegøy tur med ulike grottekurs - cavernkurs - korallgjenkjenningskurs - late stranddager - kosedykking - Maya kultur og mye mer. I mellomtiden er det vår og sommer i Norge.

Det blir garantert mye dykking og uw video på meg. Vi kan vel si at jeg er blitt hekta på dette også. I mai skal jeg på videoworkshop i Kristiansand med "Award winning BBC photographer Jeff Goodmann". Workshoppen arrangeres av Fotografit v/ Lars Kirkegaard, se www.fotografit.eu (Kanskje flere er interessert?)

Må bare prøve å lære meg mest mulig, sånn at det kan bli litt ok filming også. Det er greit å ta tiden til hjelp men jeg er jo litt for gammel til kun å gjøre det - generelt litt for utålmodig også


Legger ved noen av mine grottevideoer som er redigert etter beste evne - så langt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar