fredag 12. februar 2010

Til Mexicos underverden

Hva gjør en grottedykker i februar? Drar til Mexico så klart! Det er en tøff jobb men noen må gjøre det. Noen må sjekke at grottene fortsatt er der og om det funnet noen nye. Dessuten skal Dykkersport på tur til Tulum i November. Kvalitetssikring er viktig. Dykkesteder, dykkesenter, strender, barer, spisesteder og hotell skal testes.Jeg føler ansvaret tynge men er klar for oppgaven.

Det er min 10 tur til grotteland, men nytt av året er at turen skal dokumenteres. Med på ferden blir mitt nye Stingray+ videohus med tilhørende lys, Sunray600 (hvis den kommer fram tidsnok), og mitt nyinnkjøpte videokamera. Jeg skal også blogge. Lyst til å dra til Mexico og oppleve Mayanes verden over og under jorden? Følg med det blir mange reisetips. Har du også lyst til å filme under vann? Følg med på hvordan forholdet mellom meg (heelt fersk på video) og mitt nye videoutstyr utvikler seg. Blir det kjærlighet ved første blikk?

Heidemarie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar