fredag 19. februar 2010

Så trist å dra fra snø og kulde....



21 og en halv time til avreise. Kofferten er pakket. Alt er klart til tur, nesten. Mitt veldig etterlengtede videohus og lys er ennå ikke kommet. Det har vært på tur med UPS gjennom hele Europa og ett eller annet sted i Sverige akkurat nå. Kanskje kanskje kommer det frem sånn at jeg får hentet det ut i kveld... Litt for spennende for meg. Kan umulig være bra for blodtrykket.

Lite jeg kan gjøre nå. Tur blir det uansett. Og jeg er helt klar for varmen. Temperaturen i Tulum er 28 grader og sol. Bil hos Speleotech melder at det står kald cerveza og venter på oss. En liten bryggetur med kollega Hege overbeviste meg om at det er greit å bytte ut kulda for en tid. Flott at Hege passer butikken. Brrrrrr!Håper våren kommer snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar